A megállóhely kocsiállásainak elhelyezkedése: |
01
 |
17.642225 |
47.686327 |
A |
6,
7,
8,
8B,
14,
14B,
CITY
|
02
|
17.639057 |
47.685402 |
B |
10,
11,
11Y,
14,
14B,
42
|
03
|
17.641474 |
47.686050 |
C |
10,
12,
12A,
15,
15A,
30,
30A,
30B,
30Y,
31,
31A,
42
|
05
|
17.639743 |
47.685443 |
D |
11,
11Y
|
|
|
|
A fenti kocsiállásokon elérhető, soron következő járatok, vonalanként és irányonként: |
6 |
Szitásdomb |
01 |
20:16 |
7 |
Virágpiac |
01 |
20:18 |
8 |
Likócs |
01 |
20:40 |
8B |
Likócs |
01 |
05:01 |
10 |
Bácsa, vámosszabadi elágazás |
03 |
06:28 |
10 |
Autóbusz-állomás |
02 |
05:13 |
11 |
Bácsa, Ergényi lakótelep |
02 |
20:15 |
11 |
Marcalváros |
05 |
20:20 |
11Y |
Bácsa, Ergényi lakótelep |
02 |
14:05 |
11Y |
Marcalváros |
05 |
07:05 |
12 |
AUDI gyár, 5-ös porta |
03 |
21:08 |
12A |
AUDI gyár, 8-as porta |
03 |
05:03 |
14 |
Liget utca, Nyár utca |
02 |
20:19 |
14 |
Marcalváros |
01 |
20:20 |
14B |
Liget utca, Nyár utca |
02 |
08:41 |
14B |
Marcalváros |
01 |
08:26 |
15 |
Révai Miklós utca |
03 |
05:58 |
15A |
AUDI gyár, 5-ös porta |
03 |
21:23 |
30 |
Győrszentiván, Homoksor |
03 |
21:26 |
30A |
Győrszentiván, Kálmán Imre út |
03 |
05:13 |
30B |
Győrszentiván, Kálmán Imre út |
03 |
06:08 |
30Y |
Győrszentiván, Kálmán Imre út |
03 |
22:13 |
31 |
Győrszentiván, Kálmán Imre út |
03 |
20:18 |
31A |
Győrszentiván, Homoksor |
03 |
05:27 |
42 |
Honvédség |
03 |
07:07 |
42 |
Marcalváros |
02 |
15:55 |
CITY |
Egyetemi Csarnok, Mobilis |
01 |
07:30 |
|
A fent látható időadatok a statikus menetrenden alapulnak! Pontosabb információért válassza a lap tetején a Dinamikus járműkövetés menüpontot! |
További közeli megállóhelyek: |
Gárdonyi Géza utca |
2,
2B,
5,
5B,
5R,
6,
8,
9,
12,
12A,
15A,
17,
17B,
21,
21B,
22,
22A,
22B,
22Y,
29,
30,
30A,
30B,
30Y,
31,
31A,
37,
38,
38A
|
Révai Miklós utca (városközpont, vasútállomás) |
2,
2B,
5,
5B,
5R,
6,
7,
8,
8B,
9,
12,
12A,
15,
15A,
17,
17B,
19,
21,
21B,
22,
22A,
22B,
22Y,
29,
30,
30A,
30B,
30Y,
31,
31A,
37,
38,
38A
|
|
= Akadálymentesített megállóhely | alacsonypadlós jármű közlekedik.
|
|